A mi si que em funciona ara... deu ser l'efecte guifi...

coi en aquesta gent que ténen xarxes ciutadanes no se'ls hi podria
demanar de fer peering amb guifi? ja va bé que hi hagi gent que se'n
cuidi de xarxes d'aquestes, però com a mínim que responguin les ips
10! a més si només són 24 nodes...

#########

Explotació de la xarxa Wi-Fi

Accés públic i gratuït a Internet a la zona limitada pels barris
de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla

En fase de proves
PRESENTACIÓ

El Projecte d'intervenció integral als barris de Santa Eugènia i Can
Gibert del Pla de l'Ajuntament de Girona, ha finançat, amb la
col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l'actuació 4.1
"Desplegament d'una xarxa Wi-Fi pels serveis municipals i ampliació de
la xarxa municipal de fibra òptica" que ha permès el subministrament,
instal·lació i configuració d’una xarxa Wi-Fi a Santa Eugènia i Can
Gibert.

Actualment, aquesta xarxa disposa de 24 nodes instal·lats tant en
edificis de propietat municipal com en mobiliari urbà (semàfors, punts
d'enllumenat), que han de donar cobertura suficient als barris a
nivell de carrer, i les properes setmanes es preveu instal·lar 3 nodes
addicionals.

D'altra banda, l'actuació 4.2 "Explotació de la xarxa Wi-Fi municipal
per la seva utilització per part de la ciutadania" del projecte de Pla
de barris, preveu que, mitjançant un projecte pilot, els veïns
d'aquests barris puguin fer ús d'aquesta nova xarxa.

Per aquest motiu, a través de la xarxa Wi-Fi instal·lada, l'Ajuntament
de Girona ofereix accés públic i gratuït a Internet a la zona limitada
pels barris de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla (en fase de proves).
Per poder utilitzar aquest servei gratuït cal que us connecteu a la
xarxa sense fils i us registreu com a usuari a la plana web inicial
que apareixerà

- Blackhold
http://marsupi.org
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.
~> un procés en background també consumeix recursos