A veure, aquí està la proposta de les xerrades i tallers:
http://guifi.net/node/34998

Si hi ha 10 punts i 10 hores i contem que per dinar es faci 1:30h i la breu benvinguda sigui de 20minuts y es faci un petit descans i canvi de coses entre xerrades i tallers podem fer uns 55 minuts per cada una de elles. A no ser que algun ponent necessiti més (per la meva 55 minuts està bé)

L'ordre pot ser el que hi ha o un altre. Com ho veieu? No sé ben bé qui ho cordina, perquè el Josep no podrà venir fins la tarda. El Gil?

On 14/01/11 12:08, Fernando Graells wrote:
Algú sap quin serà l'index d'activitats definitives? S'ha de tenir en
comte que només hi haurà una sala

Fernando

*From:* Josep Vives <josep.vi...@gmail.com>
*To:* guifi-usua...@projectes.lafarga.cat
*Sent:* Fri, January 14, 2011 1:40:33 AM
*Subject:* Re: [guifi-usuaris] miniSAX disabte 15 gener

Hola,

Jo podre sols la segona part del matí. Incidencia familiar de darrera
hora. :-(

El 14 de gener de 2011 1:04, Eduard <eduard.gu...@gmail.com
<mailto:eduard.gu...@gmail.com>> ha escrit:

    Jo no podre vindre, pero podeu comptar amb mi per el que faci falta.

Ets capaç de fer coses a distàcia?. Cada dia em sorprens mes! :-D

    oye, si pillas al Vives metele caña a ver si envia lo del drumbeat a
    la maria. Ens matem fent les coses i no les aprofitem, un cop
    funciona ja esta fet. Joer, quin desperdici.

Joer, pues ara em pensaré no anar-hi ni l'estoneta que podia...!, potser
que ho miri tranquilament amb l'estreaming des de caseta sense que em
perseguixin... XD

I una puntualització: "Ens matem fent les coses i no les aprofitem?.
Home, ens van pagar una mica de material per la causa ¿no? Difusió a
l'exterior, ens conexien a la Mozilla Fundation, varem fer contactes, etc...

El que es urgent es que faci la *proposta per a la Mozilla Foundation de
"cobertura wifi (amb tecnologia guifi) de events de mozilla i/o de
drumbeat around the world"*. Si els agradés potser podreu viatjar gratis
a muntar wifis a llocs exòtics.. El que es segur es que estven molt
contents de la nostra feina!

Lo de l'informe per la Maria es per algun llibre que fa no se qui sobre
el drumbeat, vaja que a mi em fa la pinta de que es fer "de negre". Ho
faré, ho faré quan pugui...pero si hi ha pressa també ho pots fer tu,
que lo que faci jo serà pura literatura, la part tecnica de l'informe la
haureu de fer altres ;)

Josep

    mexmafia wrote:

        @Ricardo, ¿Hay que confirmar? o hay cabida para todos?
        E.

Hi haurà espai per a tots, no patiu per això... I que jo sapiga no s'ha
fet cap llista d'assistents..

Josep

Free Technology
http://Guifi.net - http://Marsupi.org - http://BlogxPopuli.org