  From: Eloi Rebes
  To: guifi-usua...@projectes.lafarga.cat
  Sent: Thursday, January 20, 2011 9:09 AM
  Subject: Re: [guifi-usuaris] SpeedTest Mini

   hola,

    personalment ho he instalat en debians i algun winpous  i cap problema..
(no magrada fer servidors amb ubuntu, pel que no et puc donar info sobre el teu
cas)

   SAX

  El 19 de gener de 2011 23:53, Ramiro Magallanes <lis...@sabueso.org> ha
escrit:

    El mié, 19-01-2011 a las 23:15 +0100, Joan Gaudes Guzmán escribió:

    > Bona nit,
    >
    > algú em podria iluminar amb la instal·lació del SPeedTest Mini? Es tracta
    > d'un servidor nou, amb Ubuntu Server 10.04, apache 2 i php5 acabats
    > d'instalar, i he fet el que diu al fitxer de configuració del paquet que
    > es descarrega de Speedtest: copiar els fitxers al server, reanomenar el
    > fitxer index-XXX.html a index.html i deixar tots els fitxers amb permisos
    > 755.
    >
    > El test s'executa bé, però quan acaba el de download, dóna un error que
    > diu "Fatal error, ocurred an error while trying to read the upload file".

> [...]

           Buenas!

    Has comprobado que el directorio a donde sube el fichero tenga permisos
    correctos para poder almacenar el fichero?
    Has mirado el fichero de logs/errores de apache para ver que dice sobre
    esto?

    Slds!