Al 27/01/11 10:25, En/na Ramon Roca ha escrit:

Ahir ens van visitar Osona una visita de diferents persones d'Ajuntaments de la Terra Alta. Una mena de trobada entre consells comarcals. Els vaig veure molt animats a començar a redactar projectes per estructurar xarxa e forma sistemàtica entre diferents municipis de la zona i impulsar la xarxa a nivell comarcal, amb tot el que això significa (desplegament, promoció econòmica, xerrades... ).

Crec que la jornada que vàreu organitzar des de les Terres de l'Ebre va donant els seus fruits, i que se'ns anirà girant feina per recolzar el desenvolupament de la xarxa oberta per aquella banda ;)

És molt bona notícia! Que contin amb nosaltres en tot el que vulguin i desitgin... De fet ara em quedo amb ganes de saber més detalls, quins ajuntaments van venir, que volen fer... Per aquí el territori quan ens reunim amb ajuntaments i altres entitats no sempre vegem tanta disposició i estaríem encantats i morts de ganes de posar-nos en contacte amb ajuntaments amb ganes de posar-si de debò.

Ep pel to del mail sembla que compteu com si Terra Alta no fos Terres de l'Ebre... suposo que no és així ;-)! Que jo sàpiga Terra Alta és considerat també part de Terres de l'Ebre.... vull dir que estem tots en família!

Salutacions,

Sergi Tur