Ho porto fatal, no he pogut fer res i ja em quedo a Bellver de Cerdanya (on
no hi ha enlloc que em pugui servir) fins al battlemesh. EL que segur que
"faré/farem" és la paradeta amb el que tinguem. EL pablo de Castelló em va
passar els dissenys d'unes samarretes/polos que van fer.
Espero en els propers 2 o 3 dies desencallar algo però ja anem molt tard i
em temo que no podrem "fabricar" res nou. Repeteixo la pregunta, algú té
(bons) tractes amb alguna empresa que es dediqui a això?

El 6 de febrer de 2011 13:35, Gil Forcada <gilforc...@guifi.net> ha escrit: