Bon dia a tothom,

ja porto un temps suscrit a la llista, però encara no m'havia
presentat, així que hi posaré remei. Sóc en Cramlap, i vaig muntar el
meu node fa unes quantes setmanes, tot i que ja coneixia el projecte
guifi.net d'abans. Estic aquí principalment per curiositat i ganes
d'experimentar amb xarxes, a més de recolzar l'iniciativa d'una xarxa
lliure i neutral :)

Ah, el meu node és el http://guifi.net/node/34945 Ja hi tinc algun
servei funcionant (com l'iperf i un servidor de música en streaming,
http://10.139.1.102:4920 ) i tinc pensat afegir-hi alguns més, tot és
questió de temps i ganes, ja us aniré informant. I bé, si algú
necessita ajuda muntant nodes per la zona del vallès oriental, potser
puc donar un cop de mà, dintre dels meus coneixements limitats.

vagi bé!