He provat amb FTP, enviament i recepció de correu (SMTP i IMAP) amb mozilla
thunderbird, SIP (només l'autentificació i llista de contactes, no he provat
de trucar) i entrar en una web en el port 4920. Tot ha funcionat
correctament

he provat d'actualitzar paquets amb el Synaptic a ubuntu, però crec que ha
fallat perquè només deixa posar-hi proxys http.

Això és el que se'm ha ocorregut ara d'entrada. Alguna suggerència més per a
provar?

El 10 de febrer de 2011 10:25, Kilian Ubeda Cano <
discodurovirtu...@gmail.com> ha escrit: