Perdoneu que em respongui a mi mateix, però acabo de pujar el tríptic al
bloc, si li voleu fer un cop d'ull:
http://gil.badall.net/2011/02/10/fira-de-la-candelera-2010/

SAX!

El dl 07 de 02 de 2011 a les 11:24 +0100, en/na Gil Forcada va escriure:

Gil Forcada

bloc: http://gil.badall.net
planet: http://planet.guifi.net