El 24/02/2011, a las 16:23, Albert Homs i Gall escribió:

> PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber

Des de Sallent ho faig saber. :)

> Ara les preguntes:
> 1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
> 2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i etc
> (no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la pasta)?
> 3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però segur que
> se'ns n'escapa alguna)?

Jo tinc les mateixes dubtes. Bufalvent crec que va ser el primer dels poligons
cablejats per la Generalitat al que han seguit poligons com Els Dolors
(Manresa), Plans de la Sala (Sallent), etc[1]

[1]
http://www.localret.cat/noticias/12-poligons-industrials-disposaran-de-xarxa-de-fibra-optica

Potser tinc un "cacao" d'idees impresionant, però tenint en compte que tot aixó
va lligat al projecte Xarxa Oberta i que aquest projecte tracta de establir una
xarxa de comunicacions amb un operador neutre, entenc que l'objectiu es que es
puguin contractar serveis amb qualsevol operador o, fins i tot,  que les
entitats i empreses puguin crear xarxes privades.

Al grup "qualsevol operador" podem posar als clàsics (Orange, Telefónica...) o
operadors i entitats vinculades a guifi: EXO, Gaufix.

Algú s'ho ha plantejat o té informació concreta de tot aixó? Estic dient
bestieses?

SAX!

Ignacio