Hola Andres!

El protocol SOCKSv4 utiza el port 1080 per escoltar les peticions extern
es, és possible que hàgis d'obrir aquest port al proxy perquè estigui
tancat.
Si ets l'admin de proxy ho pots fer tu mateix, si l'admin és algú altre
l'hauràs de convèncer o muntar tu un proxy pel servei SOCKSv4.

De res.

El 1 de març de 2011 10:24, Andres Hernando <andres.herna...@gmail.com> ha
escrit: