Dues coses:

La xarxa de fibra optica de Viladecans es va fer amb les subvenccions del
PLAN-E, que deia (encara es pot trobar per internet) que aquesta subvencio
era per fer millores en infraestructures municipals o telecomunicacions.

Viladecans va decidir apostar per les telecomunicacions, ara te una xarxa de
fibra força bona i treu un rendiment economic, es com qui llogue el bar d'un
poliesportiu o centre civic..

Salutacions

Ricardo

2011/3/2 Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net>

>  He vist la notícia i m'he llegit per sobre la resolució de la CMT.
> Realment m'ha sorprès.
> El cas de Viladecans, m'ho he mirat molt per sobre, és un concepte de xarxa
> oberta diferent del nostre, la xarxa no és de l'usuari, és d'una societat
> municipal. El trobo molt interessant, encara que dubto que gaires
> Ajuntaments tinguin capacitat/voluntat per realitzar actuacions com aquesta.
>
> Haurem de veure com evoluciona, no donaria per fet que la CMT doni la raó a
> Telefónica, de fet per començar ja els ha denegat la seva solicitud de
> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet