Blackhold, el battle of westnoth (que jo el compararia amb el final
fantasy tactics), és dificilissim! O sóc jo molt dolent, vaja, que
també és probable...

El tema de dels MMORPG eś que si només hi ets tu i els teus amics perd
una mica l'encant d'anar coneixent gent nova pels llocs i tal, que és
un dels punts clau dels jocs aquests online... De totes maneres, a mi
mai m'han acabat d'agradar més que per una estona...

Cramlap

El 3 de març de 2011 8:30, Blackhold <blackholdmai...@gmail.com> ha escrit: