David estic parlant amb en Roger del tema streaming del SAX i WBMv4.

Ja tinc el servidor de guifiTV a punt per rebre streaming per internet.

Per guifi oblidat, la xarxa no dona pru ample de banda. A la zona de la
plana el veuren be pero a la resta no.

Estic esperant resposta de Roger sobre a la proposta tecnica que li faig i
el software que ha de possar a una maquina windows o Mac.

Hem passat els mails en privat per no maxacar la llista a mails, a veure si
ho lliguem i passem per llista els resultats.

Salutacions

Ricardo

2011/3/4 David <da...@exo.cat>

> AHir es parlava de fer streaming fins a un servidor de la plana via guifi,
> no Eloi...? i després via Inet, seria possible ?
>
> Vinga, ànims que vindrà gent d'arreu del món :)
>

>  Hola,

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet