Hola,

Roger,

Fet i pagat ara mateix . Ja estic impacient pel cap de semnata!!!!

Perdoneu per no fer-ho abans!

TOTHOM!!,

Ei, penya, a veure si us animeu a inscriure-vos i a fer el tràmit que demana
el Roger.  I pagar si reverveu menjada.

Muntar això es un acurrada i em sembla que es necessari facilitar-ho al
màxim.!!!!!

De fet, em meravella que hi hagi per aqui tanta gent disposada a sacrificar
hores, esforços i sobretot maldecaps en be de la comunitat i d'un projecte
conjunt.

Moltes i sinceres gràcies Roger i la resta de "organitzadors".!!!

Josep

El 9 de març de 2011 11:12, Roger Baig Viñas <roger.b...@gmail.com> ha
escrit: