Hola,

Tot i que ja tenim molta gent col·laborant-hi (gràcies a tots),
malauradament encara tenim vacants per cobrir. A més a més es tracta
de vacants que no requereixen cap perfil tècnic, ideals per a les
persones que sempre volen col·laborar però que diuen que "no saben
d'informàtica".

Concretament necessitem:

* 2 pinxos de cuina per col·laborar amb en Gokou a cobrir la
intendència (esmorzars, dinars, berenars, sopars, etc.). Si no sabeu
cuinar, tranquils que ja n'aprendreu. Treballar amb en Gokou és
garantia de passar-s'ho bé.

* 2 transportistes per anar a recollir gent a l'estació de Vic [1] i
dur-los a Can Roca [2], a Sant Bartomeu del Grau. El millor és que
tinguéssiu el vostre propi cotxe, però si no en teniu, ja mirarem de
trobar-ne algun.

[1]
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=214136743203455446765.00049e004aba352a7f62d&ll=41.957192,2.209282&spn=0.057445,0.169086&t=h&z=13&iwloc=00049e00651d407943b50
[2]
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=214136743203455446765.00049e004aba352a7f62d&ll=41.97085,2.209282&spn=0.057432,0.169086&t=h&z=13&iwloc=00049e005060e7c081356

Recordeu que sense voluntaris no hi ha ni SAX no WBM.

Va, animeu-vos a donar-nos un cop de mà. Segur que ens ho passarem
molt i molt bé.

No hi ha remuneració, però si aneu curts de pasta us podem oferir
l'allotjament gratuïtament.

També hi ha la possibilitat de col·laborar puntualment, és a dir, en
el cas dels pinxos dir "jo estic disponible pel dinar del dissabte".
Aquest tipus de voluntariat també ens interessa molt. Si voleu/podeu
col·laborar així, si us plau, feu-nos-ho saber també!

Per oferir-vos com a voluntaris feu-ho, preferiblement, contestant
aquest correu.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

--
roger