No t'atabalis, mira com s'ho va agafar la elektra quan li va passar una cosa similar a tu amb la mesh potato:
http://groups.google.com/group/village-telco-dev/browse_thread/thread/b3ced89042390bc7/e50bd17d9609957a?show_docid=e50bd17d9609957a

Jo d'asterisk fa temps que no toco gaire, però si que us puc di un parell de coses:

   * Es poden limitar/denegar les sessions a unes ip's conegudes, a
     través dels paràmetres deny i permit al sip.conf
   * Es poden posar paraules de pas tan complexes i llargues com es
     vulgui, incloent majúscules, minúscules etc...

El que no estic segur però és si el SIP encripta la password... Algu ho sap? Espero que si perquè sino no tindria sentit. El trixbox per exemple ja t'avisa si tens alguna extensió amb un secret massa feble. Jo crec que vigilant de posar una pwd potent, ja et pots obrir cap a fora. És la manera d'agafar el problema per les banyes. De tota manera aquests scripts a nivells de tallafocs sempre son interessants.

Al 11/03/11 10:03, En/na Sergi Tur Badenas ha escrit:
Al 11/03/11 09:48, En/na Ramon Roca ha escrit:
Justament aprofitant que ara ja tinc millor connexió, vull posar el meu
asterisk (trixbox) en òrbita a inet, i fins i tot agafar algun num. fixe
amb algun proveidor veuip. Al catnix n'hi han (voztelecom, adam...)
Si en proveu algun ha donareu informació, a mi m'interessa saber quins preus i ofertes hi ha...
Recordo que això també li va passar a l'elektra amb algun mesh-potato...

El que no entenc és això que dius de la pwd, no pot ser tan llarga com
vulguis? pq només 4 dígits?
Mea culpa... No se per què collons pensava que havia està restricció, ho he provat aquest matí i he vist que puc posar la password que faci falta... Estic aprenent a marxes forçades :-( Vaig configurar la centraleta amb presses, estan a mil temes més: moraleja: la feina ben feta no té fronteres (i la mal feta tampoc quan es tracta de fer trucades fraudulentes...).

Un altre cosa que em bé al cap a part de les comentades és posar alguna límit a la ratió d'intents, es pot fer amb firewall iptables quelcom similar a:

http://acacha.org/mediawiki/index.php/Iptables#Limitar_la_ratio_de_connexions_.28evitar_atacs_de_for.C3.A7a_bruta.29

Potser algú amb coneixements d'asterisk sap si l'asterisk pot limitar el nombre màxim d'intents de registre SIP.