Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sudah 10 tahun saya menggunakan Internet. Dibawah ini adalah email
pertama  saya dalam group ini bertarikh 8 Aug 2008.

Saya sedang menjalankan kerja-kerja kemas kini artikel-artikel yang
saya post dalam senarai email Haris ini. Bermula dengan

Netika Dunia Internet.

http://cikgucyber.blogspot.com/2008/03/netika-dunia-internet.html

Wassalam.

: )

--- In haris@yahoogroups.com, "Harisfazillah Jamel"
<[EMAIL PROTECTED] wrote:

> Assalamualaikum,
>
>     Saya menulis sebuah artikel yang bertajuk " Kerahsiaan Dan
> Keperibadian Internet " di halaman
> http://members.theglobe.com/hafnie/art/rahsia.htm.
>
>     Harapan saya dapatnya sahabat-sahabat saya semua memberi pendapat,
> teguran, kritikan kepada saya.
>
> Anda boleh email kepada saya di [EMAIL PROTECTED]
>
> Kepada yang tidak punya www access anda boleh access artikel ini dengan
> :-
>
> Send email (plain text only)
>
> To: [EMAIL PROTECTED]
> In The Body :-
> [...]