Projek Terjemahan Bahasa Melayu

Saya dapat selesaikan kerja-kerja terjemahan bahasa Melayu untuk
Firefox 3.0 dan harapan saya lebih ramai lagi menyertai kerja-kerja
terjemahan. Baca tentang artikel yang saya tulis tentang projek
terjemahan di

http://cikgucyber.blogspot.com/2008/11/projek-terjemahan-bahasa-melayu.html

Masih banyak lagi yang perlu diterjemahkan. Bagi mereka yang sibuk
bercakap tentang Pengajaran Dan Pembelajaran Sains Dan Matematik
(PPSMI) saya berpesan "jangan cakap tidak serupa bikin".

Jom terjemah.

Saya dapat selesaikan dengan cepat dan mudah terjemahan Firefox 3.0
kerana hasil kerja keras rakan-rakan sebelum ini telah memudahkan
proses terjemahan. Terima kasih untuk mereka.

Bagi yang mahu terus langsung melihat kerja-kerja terjemahan sila rujuk
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+lang/ms

Kirim email ke