Fra: jakob carstensen [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sendt: 21. januar 2003 23:09
Til: [EMAIL PROTECTED]; kajak
Emne: Køb af brugt....Kan det lade sig gøre?

Hejsa.

Efter i det forgangne år har sejlet en del rundt i lånte/lejede havkajakker,
er jeg nu blevete så bidt af det, at jeg har besluttet at investere i en
kajak selv. Da jeg er studerende med et temmelig stramt budget, har jeg
måttet sætte en grænse for de samlede udgifter til kajak og udstyr til
omkring 10.000 kr.

Jeg har været rundt på div. forhandleres hjemmesider for at undersøge udbud
og priser, men det virker som om at det kommer til at knibe temmelig meget
med at holde budgettet. Desuden har jeg undersøgt muligheden for at købe en
brugt, men det virker som om der er meget få brugte kajakkker til salg (jvf.
havkajakroernes egen brugtside). Så var jeg tænkte at de brugte kajakker
blev solgt internt blandt medlemmer af kajakmiljøet, og derfor denne mail...

Er der nogen "inden for miljøet" der har havkajakker til salg, eller er der
bare ikke brugte havkajakker at købe?

VH.

Jakob

Få din egen gratis e-mail adresse hos Jubii på http://post.jubii.dk