-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Henrik Jensen [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 5. marts 2003 11:18
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Hurtige havkajakker...

Hej Bo.... Jeg har haft Vivianne fra kajaksport i godt 2 år,  jeg ønskede også mere fart, da min tidligere pvc kajak nærmest hang fast i vandet.... Vivianne er 581 lang og 55 bred, 25 kg, glasfiber. Jeg synes at den er utroligt flot lavet og har ikke i de 2 år jeg har haft den, kunne klage over noget. Sædet er helt i top, den er for mig nem at styre og jeg har for længst droppet roret, dog er det i brug når jeg ror langtur langs kysten. Jeg er i den tunge ende af vægtskalaen, hvis du vejer fra 85 plus er den helt i top. Du er meget velkommen til at prøve den, jeg bor i Jerup nordjylland ud mod kattegat.

Hilsen Henrik