-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af Søren
Holst-Sørensen
Sendt: 4. juli 2003 13:21
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: Re: RE: Laesevenlighed

[EMAIL PROTECTED] skriver:
>Når postmeddelelsen er overført samtidigt i to formater, hvoraf det ene er
>HTML, så kunne forumprogrammet have vist HTML-delen som HTML, således at
>HTML-koderne blev omsat til formattering af meddelelsen.
>
>Så forum-softwaren er ret mangelfuld...
Nej, det et afsenderen der mangelfuld i sin forståelse af, at det normalt
ikke er velset at sende  HTML i mails, grundet en mulighed for skjult
virus. Så var problemet der også før forum muligheden blev oprettet.

Det burde være muligt at undlade at sende HTML filer, der jo blot er en
gentagelse af det oprindelige indhold.

Venlig hilsen
Søren Holst-Sørensen
www.holst-sorensen.dk