Hej
Mht nød udstyr, for vi taler om nød udstyr og ikke førstehjælps grej???
Jeg har ikke set at nogen har nævnt knæk lys! Jeg læste på en side at
helikopter piloter er glade for knæk lys, de skulle være nemme at se,
specielt hvis de er monteret i en snor på 1-1.5 meters længde og bliver
svinget over hovedet. ( svært i dårligt vejer eller liggende i vandet)
Jeg har selv en svømme vest med lommer hvor jeg har midt nød udstyr, det
er inc. min paddel-flotte, som kan bruges som ekstra opdrift hvis kajakken
skulle drive fra mig i blæse vejer efter en våd udstigning.
Jeg syntes ideen om sø-forklaringerne bliver offentlige og bliver sat op i
klubberne til gennem læsning er god.

go' sommer
Kjel

Denne besked var sendt af Kjel Sørensen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=308&t=306>

Besvar via email