Hej Allesammen

Et lille postkort nordfra. Lige nu sidder jeg på biblioteket og nyder min
hviledag, med at laese i forummet. Igår aftes afsluttede jeg det Blå bånd
ved at laegge min hånd på Riksröse 59 her i Haparanda. Det tog mig 44 dage
at ro fra Svinesund og hertil, ialt roede jeg 2289 km. Vejret har vaeret
meget blaesende, desvaerre modvind. De forste 10 dage havde jeg modvind
hver eneste f"#!# dag. Igår og i dag har vaeret meget varme ca 30 grader,
så alt er lagt ud til torring. I morgen eller i overmorgen forsaetter jeg
ned den finske kyst, så jeg også kan få det blåhvide bånd i samlingen.
Håber i allesammen nyder sommeren og får roet noget nu hvor vejret er
varmt. Jeg regner med at vaere hjemme til generalforsamlingen så der ses
vi forhåbentlig.

Venlig hilsen Ravn

Denne besked var sendt af Ravn Hamberg<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=340&t=340>

Besvar via email