Jeg var på turen Thurø rundt med Svendborghavkajakroere forrige weekend. Det var en dejlig sommer day med lidt vind og modstrøm og 'all in all' en hyggelig tur.Der skulle neppe går noget galt i så stille og fortrinsvis rolige vand.

Halv vejs rundt bliver det ved at komme vand i cockpittet og nok til at det skulle pumpers ud af og til. ???? mærkelig når jeg har en skirt på!! Så komme vi ind på landet og dér ser jeg at syningen (grønlandsk lærred kajak) var gået op på bagdækket. Det var godt jeg ikke var alene som jeg så tit er:
Så tak til Tim for han havde sin plumbers tape med. Hullet blevet lappet og inden for 10 min kun vi sejle igen. (Derefter ingen chance for at jeg skulle miste min pagaj...den sat næsten fast til mine fedtet hænder )

Plumbers tape er en klæberig, meget oileagtig fedtet stoff tape som blikkenslager i England bruger midlertidig til at reparere utætte vandrører .
Den kan iøvrigt brug til både glas fiber og plastik kajakker. Sally