-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Philip Hettel
Sendt: 1. september 2003 14:29
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: SV: SV: "kajak-vest" vs. oppustelig

"En vest der glider op passer ikke ordentligt! Derfor find en der
passer!"

Der er ingen veste som passer til pæreformede mænd !
Men der er masser af pæreformede mænd som ror kajak !

Mette har en Kokatat.
Det er en glimrende vest, som ikke glider op, hvis hun strammer remmen
så meget at den går ind under ribbenet.

Forestil dig en pæreformet roer i vinterudrustning med så stram en
rem...
Det svarer nogenlunde til at klemme Michelinmanden hårdt på maven.
Han får sådan et underligt udtryk i ansigtet.....

mvh/Philip

Besvar via email