=?ISO-8859-1?Q?S=F8ren_Holst-S=F8rens skrev:

Der har sikkert været lignende diskutioner i bilens barndom, da man
indførte kørekortet.

> Nej - mener jeg. Det er således mange nye sportsgrene starter

Kajak sporten er ikke ny. Forholdsvis ny i DK måske - men så meget desto
mere kan vi vel trække på erfaringer fra lande som har kørt med disse
kurser i årtier.

> 1) det er vigtigt at have en kvalifikation for at skreene
> deltagere på
> tur. Derved bliver det åbenlyst hvem der må komme med.

Der stod:

1) if he knows that there is a kayaker who has the A-Certification he
knows that he is able to paddle in waves & wind and knows some rescue
techniques.

Hvilket giver: ikke "hvem der må komme med", men "hvad man kan vente af
dem der er med".

Du fortolker åbenlyst teksten som det passer dig bedst.

Godt vand

Denne besked var sendt af steen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=638&t=596>

Besvar via email