On Thu, 25 Sep 2003 08:50:33 +0000, Michael Quottrup wrote:

>jeg har kun mødt
>ANSVARLIGHED, åbenhed, tjenestvillighed og modtagelser rundt omkring

Og jeg tør godt garantere, at det ikke ændrer sig med antallet af
stjerner blandt 'roerne'.

>Jeg er ingen stjerne og ønsker ikke at få nogle !!!! Men du må gerne gætte
>på hvor mange jeg skulle have haft...

Fra min tid med Judo, husker jeg det fedeste var at kaste én der var
højere gradueret (stjerner?) end én selv - vi sammenligner os altid
med andre, og deres formåen, sådan er det. Og hvad så??!!

>P.S. Jeg kan dog stadig anbefale 3 stjernet salami med remoulade og ristet
>løg... i madpakken på en frostklar dag på Romsø...

Nah - kun fedt, farve og stivelse.

Hygge
--
steen