-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af Ravn Hamberg
Sendt: 10. oktober 2003 21:51
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: RE: Sovepose

Hej

Jeg har to dun poser som jeg bruger til kajakbrug, en let sommer pose og
en varm vinterpose. De er begge købt til klatrebrug hvor vægt er
altafgørende. De bliver desværre temmeligt våde af kondens. Min
sommerpose havde jeg problemer med at den begyndte at mugne da den var
konstant fugtig i mange dage. Soveposen tørrede ikke igennem da jeg
pakkede om morgene og først fandt den frem om aftenen. Jeg vil nok
overveje en fiber pose på min næste tur, da jeg tror at de er mere
holdbare.

Skrønen med at en fiber pose isolere selv i våd tilstand villejeg ikke
vægte højt, da det vil være en meget kold affære at sove i en våd
sovepose. Derfor hold altid soveposen tør!

Venlig hilsen Ravn

Fotograf Ravn Hamberg
Maglekildevej 7 4tv.
1853 Frederiksberg C