-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Henning
Reichstein
Sent: 14. december 2003 16:30
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: SV: Træning til kajakroning?

Hej Ravn

Under normale omstændigheder ville jeg nok ikke svare på en sådan mail.
Ikke
for at være vanskelig, men fordi jeg betragter det som en naturlig ting
at
man HELE TIDEN prøver at blive bedre.
Jeg går imidlertid ud fra at det er i din egenskab af tovholder for
uddannelsesudvalget du spørger, og at du har et formål med det.
Så må jeg jo gi´ mig.

Ja jeg træner hver gang jeg er ude. Ikke for at blive hurtigere. Det
siger
mig ikke så noget. Jeg lægger større vægt på et godt glid uden at bruge
unødvendige kræfter. Dem kan jeg altid få brug for når modvinden hærger.

Vejr og sø afgør hvor hårdt jeg presser mig. Men færdigheder i
støttetag,
læne og dreje (jeg bruger ikke ror), og lignende prøves hver gang der er
lejlighed til det.

Mine rul (Pawlata, og C to C rul) sidder på rygraden nu. Også når det
blæser
hårdt, og så er det for øvrigt ligegyldigt hvilken side vinden kommer
fra.
Jeg tumler i øjeblikket med nogle af Peter Unolds mærkværdige rul. Især
stormrullet, som jeg tror kan være praktisk i hård vind fra den
"forkerte"
side.

Til dit sidste spørgsmål må jeg svare - JA selvfølgelig. Ellers er der
ingen
grund til at træne, men visse ting tager længere tid end andre. For
eksempel
nu det der stormrul.

Håber du kan bruge det til noget. Og fortsat god arbejdslyst.
-----------------------------
En bette bøn
Mens du roede Skandinavien rundt, rasede en af vore velkendte debatter
herhjemme på nettet.
Det gik i korthed ud på at det faldt nogle for brystet når andre skrev
en
hel smøre som underskrift. Typisk navn, adresse, telefonnummer,
firmanavn,
web-adresse og hjemmesideadresser + et eller andet fast citat.

Enden på det hele blev at man enedes om kun at underskrive med navn, og
for
firmaernes vedkommende kun med selve firmanavnet.

Det kan du ikke vide noget om, men som du måske har set, respekteres det
af
alle.
Du må ikke tage mig det ilde op, men vær opmærksom på det.

Venlig hilsen
Henning Reichstein