Har læst info. Som tidligere et godt og læseværdigt blad

Jeg har lige en bemærkning til miljøsiden:
Det anbefales at bruge strandkanten, når man skal af med sine ekskrementer. Det er vel
næsten, hvad man har brugt i kystbyerne i årevis med lille succes. I hvert fald når
man ser på lovgivningen. (Det er muligt at Bjørn Lomborg ser anderledes på det). Jeg
har prøvet at måtte skubbe en lort til side når jeg var ude at bade. Det vil jeg
nødigt opleve igen, for ikke at tale om lugten, hvis det ikke bliver dækket af helt
stenene.
Jeg kommer til at tænke på mine unge dage i Lapland. Der var ikke en sten langs
Kungsleden, der ikke dækkede over affald eller lort. Det var ikke rart !

Jeg tror at der skal meget stærke argumenter til for at overbevise mig om at det er
bedre end at grave lortet ned. Det lugter ikke, er ude af syne og jordens bakterier
omsætter det forholdsvis hurtigt.

Og så et lille reklameindslag: Fiskars laver en planteskovl i sort plast med en orange
knop. Den er meget anvendelig til grave sine efterladenskaber ned med. Og så ruster
den ikke og kan flyde.

 I øvrigt.
Kære Henning Reichstein.
Tusind tak for et godt og læseværdigt blad. Det kræver både evner, tid og vilje at
lave det. Jeg håber at der findes en efterfølger for dig.
Venlig hilsen
Jørgen Møholt

Besvar via email