God tur allesammen.
Der er nogen der ikke kan bare få fri, jeg fik jul OG nytårsaften fri (efter noget bytteri) så skal jeg knokle hele w/e. Imorges var der en hele fantastiske solopgang så tænkte jeg at jeg vil smut en tur i kajakken efter min nattevagt.meeennnn jeg sidder i nattøj endnu!!!!! øv. Der er bleven mange nytårs babyer og skal på vagt igen morgen. Godt nytår allesammen MVH Sally Novel