PELUANG MEMBESARKAN BISNES ANDA!!

(Untuk mengiklan, jangan click reply pada message ini tetapi click alamat email berikut dan send kepada: [EMAIL PROTECTED] )

Assalamu'alaikum wr wb

Dengan lebih dari 1.5 juta hits setiap hari, dan lebih dari 35,000 unit visitors setiap hari(berdasarkan kiraan internet protocol, kerana hakikatnya pelawat mungkin lebih dari itu kerana bagi setiap internet protocol, seperti di pejabat dan sebagainya, jumlah yang berkongsi sudah tentu lebih dari seorang malahan mungkin mencapai ratusan orang), peluang melipatgandakan keuntungan anda dan memperbesarkan perniagaan anda terbentang luas dengan pengiklanan dengan HARGA MURAH ditawarkan kepada anda:

Nama laman web:
www.harakahdaily.net

Jumlah hits setiap hari: Lebih 1.5 juta hits

Jumlah unit visitors setiap hari : Lebih dari 35,000 unit visitors.

HARGA MURAH untuk BANNER ATAS (size 468 x 60 pixel) + design PERCUMA

a. 1 minggu siaran iklan: Harga sebenar RM300 - Harga murah dengan saya RM200

b. 2 minggu siaran iklan: Harga sebenar RM600 - Harga murah dengan saya RM400

c. 3 minggu siaran iklan: Harga sebenar RM900 - Harga murah dengan saya RM600

d. 4 minggu (sebulan) siaran iklan: Harga sebenar RM1,200 - Harga murah dengan saya RM800

HARGA MURAH untuk BANNER TEPI (size 130 x 130 pixel) + design PERCUMA

a. 1 minggu siaran iklan: Harga sebenar RM225 - Harga murah dengan saya RM150

b. 2 minggu siaran iklan: Harga sebenar RM450 - Harga murah dengan saya RM300

c. 3 minggu siaran iklan: Harga sebenar RM675 - Harga murah dengan saya RM450

d. 4 minggu siaran iklan: Harga sebenar RM900 - Harga murah dengan saya RM600

Semua cek bukan atas nama saya tetapi atas nama anak syarikat Harakah, Edisi Prima Sdn Bhd, yang mengendalikan laman web
www.harakahdaily.net

Semoga anda bersemangat untuk memperbesarkan perniagaan anda melalui pengiklanan dalam laman web popular tersebut dan kesediaan anda didahulukan dengan terima kasih tidak terhingga. Wassalam. (Untuk mengiklan, jangan click reply tetapi click alamat email berikut dan send kepada: [EMAIL PROTECTED] )

-Abu Bakar

Iklan ini ditaja oleh http://jutawanagel.cjb.net atau www.agelpowerleg.com

Yahoo! Sports
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football

YAHOO! GROUPS LINKS

Kirim email ke