Satu daripada tempat-tempat untuk berikhtiar ialah melalui hamba Allah ini:-
Tok Zul, Klang - 012-634-5503
Ambo

----- Original Message -----
From: inor fosuy
Sent: Monday, August 15, 2005 1:06 PM
Subject: Bismillah [hidayahnet] Nak minta tolong / petua

Assalaamu'alaikum warohmatullah.....
Saya nak minta pertolongan @ petua dari para sahabat semua.
Anak perempuan saya, berumur 6 tahun++ mempunyai masalah rambut.
Dia mempunyai agak banyak rambut putih (uban?) walaupun baru berumur 6 tahun. Tak perlu selak rambut dia pun kadang2 kita akan dapat melihat rambut putih tersebut. Saya pernah bertanya di satu hair treatment centre kat area Ampang Point, tp centre tu cakap....it is a pigmentation problem. Nothing we can do about it.
Jadi, saya nak mintak jasa baik sahabat sume.....sesiapa yg tahu kalau ada petua @ ada mana2 hair treatment centre utk saya menghantar puteri saya mendapatkan rawatan rambut & seterusnya membolehkan puteri saya mengatasi masalah tersebut. InsyaAllah.
Saya prefer kawasan Seremban & KL sbb saya tinggal di Seremban ttp bekerja di KL.
Semoga segala jasa baik & pertolongan sahabat semua akan beroleh ganjaran & rahmat dari Allah. InsyaAllah
Wassalam.

All views expressed herein belong to the individuals concerned and do not in any way reflect the official views of Hidayahnet unless sanctioned or approved otherwise.

If your mailbox clogged with mails from Hidayahnet, you may wish to get a daily digest of emails by logging-on to http://www.yahoogroups.com to change your mail delivery settings or email the moderators at [EMAIL PROTECTED] with the title "change to daily digest".

Divine inspiration Islam

YAHOO! GROUPS LINKS

Checked by TrendMicro Interscan Messaging Security.
For any enquiries, please contact FRIM IT Department.