sedara Carls, awak ni marah kat saya ke kat Damai....hujah awak tu mcm menyebelahi point saya, tp emel awak ni mengaddress kpd saya. konpius saya....heh2...

"carl s"@yahoo.com wrote:
Tulisan "damai" yang tak cerdik.. mengata mawi belia yang gagal. tapi
pandangan awak betul2 blur, dalam mengata mawi belia gagal, anda kata pula
mungkin mawi boleh bawa kebaikan pada belia...

saya tak da masa nak taip panjang2, tapi fikirkanlah kenapa orang seperti
Tok Guru Nik Aziz pun jatuh hati pada mawi dan menjemput mawi berhibur
secara dibenarkan mengikut islam di Kelantan... dan katanya mawi adalah yang
dicari2nya selama ini....

Bandingkan awak sapa dan Nik Aziz sapa, ilmu awak setakat mana aje ....

saya SOKONG MAWI... Walau bagmanapun dia lelaki, aurat dari pusat hingga ke
lutut tapi pakai baju menutup lebih dari yang patut....  Kenapa awak tak
kata apa-apa bila peminat fanatik kepada CT Nur (saya nak taip nama dia pun
malas, sebab menyampah dengan budak ni...)

Dah lah tak menutup aurat, pakai rambut palsu, solekan tebal, pakai baju
ketat, suara dilunakkan supaya orang terpikat, sedangkan niat begitu adalah
berdosa dan sesiapa yang mendengar alunan suara penyaNyi perempuan yang
sengaja dilunakkan /lembutkan suara hingga terleka akhirat nanti akan
dituang timah cair di telinganya....

cakap sahajalah anda cemburu dengan mawi ... SIKAP ORANG MELAYU!!!!

>From: zamira yasmin Reply-To: hidayahnet@yahoogroups.com
>To: hidayahnet@yahoogroups.com
>Subject: Bismillah [hidayahnet] Re: - Mawi....
>Date: Wed, 24 Aug 2005 01:46:01 +0100 (BST)
>
>saya rasa pendapat awak ni salah. Awak menghukum sbl kita tau seorang itu
>bersalah atau tidak. Dah sah2 awak nampak apa yg cuba  Mawi lakukan,
>mengajak belia kearah yg lebih baik. Belum lg terbukti yg dia terjerumus
>kelembah hina, awak dah kata dia gagal...?Saya ingat awak x payah minta
>maaf kat sini, awak cari la Mawi dan minta maaf kat
> [...]

Get your mobile ringtones, operator logos and picture messages from MSN
Mobile http://msn.smsfactory.no/

Islam and the west Islam koran Different religions beliefs
Islam Divine inspiration

YAHOO! GROUPS LINKS

Kirim email ke