udah la tu .... aku tahu kau penyokong abuya. Ingatlah
sikit kat orang lain. Janganlah jadikan tiap yahoo
group atau discation board sebagai menyebarkan dakyah
kau orang.

Kau orang pegilah kat cari.com forum, melambak kisah
arqam kau tu.

Pikirlah sama keselesaan orang lain. Jangan nak idup
sendiri kat dunia ni.

Tak kan abuya kau tak ajar bab ni.

Cukup la cukup la tu

--- [EMAIL PROTECTED],
[EMAIL PROTECTED] wrote:

> Apalah kamu orang ni.......
>
> Siapakah yang sesat yang di sebutkan di dalam AL
> quran dan hadis?
>
> Dulu AlArqam atau khusus Ust Ashaari Muhammad?
>
> Di Sesatkan oleh DR Mahadzir Muhammad? dorg ni adik
> beradik tngok nama bapa serupakan?
>
> Sebenernya DR takut khilangan kuasa masa tu krn UST
> terlalu mencabar
>
> Iaitu UST dedahkan kejahatan kerajaan yang merbahaya
> utk umat islam....
>
> Jadi krn dia ada kuasa dia pun istharlah Ashaari tu
> sesat.......
>
> Semua manusia pernah buat salah. salah besar, salah
> [...]
=== message truncated ===

Dengan Mengingati Allah, Hati Akan menjadi Tenteram

http://mail.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/lMct6A/Vp3LAA/i1hLAA/TXWolB/TM