A'kum,

Saya terpanggil untuk menjawab tentang poligami...Apa
salahkah orang lelaki kawin lebih dari sorang.Mestilah
tak salah kan..Tapi cara tulisan saudari macam anti
poligami sedangkan Nabi berpoligami dan para sahabat
dan para ulamak yang lebih faham tentang poligami pun
kawin lebih dari seorang isteri.

--- [EMAIL PROTECTED] wrote:

> saudara ni tak faham bahasa melayu ke tak faham
> bahasa apa ni? ada
> ke saya tulis kerja ladang tu hina? tulis dalam
> bahasa inggeris ada
> orang tak suka, tulis melayu pun orang tak faham
> tulis dlm bahasa
> jerman pulak lepas ni ye...
> dah saya malas nak komen panjang pada orang yang
> buta hati...dan
> mata ni...lagi pun kawan2 saya rata2 orang kelantan
> belaka takut ada
> yang terbaca kecik hati pulak ni pun baru aja dari
> pagi tadi
> [...]
=== message truncated ===

Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
http://www.yahoo.com/r/hs

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/TXWolB/TM