waalaikumsalam,

Semalam Menteri Kesihatan kata hanya RM6.1 juta sahaja
yg digunakan drpd RM100 juta yg ada dlm Tabung Bantuan
Perubatan (TBP).

Masih banyak lagi tu.

Bawa dokumen pengesahan yg anak anda perlu dibedah
segera dan memerlukan bantuan kewangan secepat
mungkin.

bawa surat rujukan doktor dan berjumpa dengan Pegawai
Kerja Sosial Perubatan (PKSP) di Hospital yang merawat
tentunya mereka akan memaklumkan cara memohon bantuan
dari TBP

Bawa segala dokumen penting ke pejabat TBP. Jangan
malu jangan segan.