To alam semesta....
Dont be too emotional...saya sangat2 setuju, iman seseorang bukannye boleh
diukur dari segi pakaiannya..tetapi saya rasa apa yg cuba disampaikan oleh
saudara edeey 2 bukannya utk mencari2 kesalahan org yg pergi solat dgn
memakai pagoda or etc..but ayuh kita kembalikan fikiran kita kepada sesuatu
yg realistik..sesuatu yg berlaku dewasa ini....rata2nya org sekarang sanggup
berhabis2an dlm urusan keduniaan..saya bagi contoh:org la ni sanggup berhias
diri dengan pakaian yg mahal2, yg indah2,cantik2 ditambah dgn aksesori utk
pergi sbg contohnya dinner, kenduri kahwin dan sebagainya..tetapi dalam
ibadah solat, hanya lebih kurang saja..mmg xsalah lebih kurang saja, as long
menutup aurat dan menepati rukun-rukun solat..tetapi kenapa tidak,bila
berhadapan dgn Allah yang Maha Melihat itu kita berindah-indah dan
bercantik2 juga?kerana ssghnya Allah suka sst yg indah..saya rasa bende2
macam ni perlu dilihat dari sudut yg positif..setiap org ada pandangan
masing2...selagi mana ia xmelanggar syariat yg telah ditetapkan-Nya
kedua-duanya adalah diterima...

Satu lagi, as muslim..kita bukan mencari-cari kesalahan orang seperti yg
alam semesta cakapkan...kene perluaskan konsep "menjaga tepi kain orang"
dari sudut yg positif...itulah tujuannya bersaudara dalam islam, if ada
kesilapan,ada saudara kita yg boleh menegur dgn cara yg berhikmah...inilah
juga yg dikatakan amal makruf nahi mungkar...

Saya mohon kemaafan andai pernyataan saya menyinggung perasaan anda semua...

Find love online with MSN Personals.
http://match.msn.com.my/match/mt.cfm?pg=channel

http://us.click.yahoo.com/lMct6A/Vp3LAA/i1hLAA/TXWolB/TM