Salam....
Tapi kan...bagi aku laa kan...aku terfikir laa kekalao
anak2 aku yang jadi cam tu laa kan, masa dia tengah
menyanyi tu, yang disiarkan secara langsung ke atau
rakaman ke...kena laa kebetulan waktu solat dah nak
bertukar ke next turn, ada pulak SEORANG hamba ALLAH,
nak tengok dia nyanyi kat TV kan, sehingga menyebabkan
hamba Allah itu terMISSed solat jam tu.....ADUUUHHH
SALEHA, APA AKU NAK JAWAB KAT DEPAN ALLAH TA'ALA
BEBESOK.....

Aku tak kagum pun dengan kelebihan diorang, tapi aku
kagum dengan KEKAYAAN, KEBESARAN, KEBIJAKSANAAN DZAT
ALLAH yang dianugerahkan kepada diorang. Yang
menjawabnya nanti ialah masing2 yang empunya diri ttg
kemana digunakan akan segala anugerah yang ALLAH
kurniakan kepada mereka! Soal mereka tu muslim or non
muslim tu, lain kira.

--- [EMAIL PROTECTED],

=== message truncated ===

http://mail.yahoo.com