From: hidayahnet@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of Arozi Che Hassan
Sent: Wednesday, March 22, 2006 11:41 AM
To: Ikhwanul Muslimun
Subject: Re: Bismillah [hidayahnet] tolong jangan berkemban lagi

Salam....

REASONABLE OR WHAT????
Bukankah Malaysia tercinta ini terkenal di persada
dunia sebagai Negara Islam Uang Pelik Tapi Benar???
Setuju???
Malaysia juga terkenal sebagai Negara Yang Kaya dengan
Pesta dan Hiburan....setuju???
Dan tidak hairanlah kalo rakyat dibebankan dengan
berbagai-bagai CUKAI, KENAIKAN HARGA BARANG, yang
SALAH SATU TUJUAN UTAMANYA IALAH UNTUK MEMBIAYAI KOS
PESTA2 TERSEBUT YANG BANYAK MEMBERI KEUNTUNGAN,
MEMENUHI TUNTUTAN NAFSU SERAKAH GOLONGAN KAPITALIS
TERTENTU ATAS ALASAN KEMAJUAN YANG CEMERLANG,
GEMILANG, TERBILANG yang setakat ini BERJAYA
MEMBUTAKAN MATA HATI RAKYAT YANG TERUS-MENERUS
MENYOKONG MEREKA, YANG TERUS MENERUS HANYUT DAN LEKA
OLEH HIBURAN YANG TAK KENAL BATAS2 DOSA DAN BAKTI YANG
NYATA ADALAH SEPERTI YANG BANYAK BAGUIH DOK ADA!!!
Setuju?????
--- [EMAIL PROTECTED],

http://mail.yahoo.com

[...]

Yahoo! Groups Links

YAHOO! GROUPS LINKS

Blab-away for as little as 1ยข/min. Make PC-to-Phone Calls using Yahoo! Messenger with Voice.