waalaikumussalam

utk makluman puan, saya biasa uruskan utk tempahan cenderahati di office saya
kebiasaanya printing company terima utk 100 unit ke atas sahaja
namun puan masih boleh utk mencuba
manalah tahu klu dia bleh terima print utk 30 unit
ni detail salah satu syarikat yg bleh puan hubungi

EZZY PRINT NETWORK
Contact : Hamizan - 019-374 4534
Area : KL / Selangor

wassalam