Salam Sejahtera Tuan,

Apa perkembangan terbaru mengenai masalah ni tuan, ada
respond dari pihak terbabit tak?

Jika tidak saya cadangkan tuan print email tuan
tersebut...
Tulis surat dan attach sekali email tu kepada wakil
rakyat (DUN) tuan, cc kepada wakil parlimen kawasan
tuan dan kepada press.
Dalam surat tu, minta diorang salurkan sebahagian RM4
billion yang di selamatkan dari kenaikan harga minyak
tempohari tu utk tingkatkan mutu perkhidmatan
pengangkutan di tempat tuan.
Antara sebab2 minyak naik tu janji diorang, Insyallah
usaha tuan boleh membantu banyak orang2 kampung yang
memerlukan kemudahan tersebut yang melalui jalan
tersebut. Juga ia membantu generasi yang akan datang.

Jgn takut mencuba, kerajaan tengah banyak duit tu.
Sebabnya 3 bulan lagi banyak tender nak buka, lagi
satu cadangan nak buka pusat latihan prestasi tinggi
(PLPT) di London di tolak cadangannya... jadi duit
dari peruntukkan tentu tak digunakan, lagi pun buat
apa habiskan duit bangunkan pusat tu di luar negara...
buat PLPT kat batu kikir pun bagus sebab boleh
bangunkan area batu kikir, k.pilah dan bahau, juga
sistem kemudahan pengangkutan pun dapat
ditingkatkan... :)

Selamat berusaha tuan...

Salam