Macam mana nak meningkat maju, semua dok buat PhD
(pakat hasad dengki). Nampak kawan maju sikit, hantar
toyol, santau etc.. Cuba perhatikan sekeliling anda.
Sesapa dok meniaga pasar malam,contoh, lepas 10  tahun
masih muka2 yang sama je, untuk bangsa kita lah, untuk
bangsa lain paling lama 5 tahun lepas tu dah mula buka
kedai. Mereka sama-sama buka kedai dan tolong
menolong,tak kiralah barangan yang sama mereka jual.

fikir-fikirkanlah

--- [EMAIL PROTECTED],
[EMAIL PROTECTED] wrote:

> SETUJU SANGAT TENTANG PAKATAN ORG2
> KAYA MELAYU ISLAM MALAYSIA DIRIKAN
> PASARAYA CAM TESCO, CAREFOUR TU.
> DAH LAMA SAYA TERFIKIR KENAPALAH
> TAK ADA ORG ISLAM YG KAYA RASA
> TANGGUNGJAWAB, ITUKAN FARDHU
> KIFAYAH TU. (JUAL BARANG2 ISLAM YG SELAMA
> NI SUSAH NAK MASUK PASARAN)
> WALAU JAUH PUN MESTI DPT
> SAMBUTAN  DARI  KITA2 NI. CAYALAH

Khairul Azam Zusti
  Satu Hati Satu Impian

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo!
Security Centre. http://uk.security.yahoo.com

Hidayahnet website             : http://hidayahnet.multiply.com/

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional