Si Datuk Sepet tu boleh kata Halal sedangkan HUKUM
HALAL HARAM tu hak mutlak orang ISLAM. Sebersih
manapun kilang depa, depa tak dak hak nak kata
HALAL....Yang membezakan bersih dan suci sesuatu
adalah "ADAKAH PEMBUATNYA MANDI JUNUB?????"

=== message truncated ===

Khairul Azam Zusti
  Satu Hati Satu Impian

**Boycott Israel**Support Palestine**