Aku setuju dengan Sdra Abd Mutalib. Tapi kalo boleh
minum air R.O. Dan kalo boleh lebih dari yang di saran
kan. Pasal luka dikaki tu kau kena cepat berubat
sebelum melarat menjadi gengrin. Ubat kerim hospital
tu pun bagus gak. Hanya kena kuat berpantang. Riovida
keluaran Transfer Factor pun bagus juga. Dia diperbuat
dari buah blueberry, pomegranate (buah delima) dan
macam macam buah. Buah mengkudu pun ok. Mak aku ada
kencing manis. Macam macam ubat dia makan, ada serasi
ada tak serasi. Jangan lupa mohon doa hari hari.
--- "Abd Mutalib Ibrahim"@yahoo.com wrote:

> Minum air 1.5 liter 3x sehari.
> Lepas bangun tidur, sebelum mandi dan berus gigi.
> Tengahari, sejam sebelum makan tengahari.
> Dan sejam sebelum maghrib.
> Selepas seminggu, beritahulah kami di email group
> ini, samada berkesan
> atau tidak.
> Tapi saya nak beritahu dulu, so far saya dah
> beritahu ramai orang
> tentang faedah minum air macam ni, tapi tak ada satu
> orang pun yang
> percaya cakap saya ni.

> Assalamualikum
> Kaum Muslim dan Muslimat.Semoga dilindungi dan
> [...]

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
http://games.yahoo.com/games/front