Sorry kak sini ana attactkan terus utk senang kita perbincangkan..... bagi ana
ini masalah kefahaman dan 'sikap'... ana merasakan semua mereka sudah maklum
kepentingan 'rapatkan saff, luruskan saff' sbb pengingatan ini sentiasa disebut
oleh 'imam' kat depan.... tak tau takut teliga meraka 'tak dengar'.....
Cadangan ana, klu2 kak siti masih bhadapan dgn situasi sbegini..... tegurlah
spt firman Allah dlm surah An-Nahl 125..
"Serulah (manusia) kepada jalan Tuhanmu dengan hikmah dan pelajaran yang baik
dan bantahlah mereka dengan cara yang baik. Sesungguhnya Tuhanmu Dialah yang
lebih mengetahui tentang siapa yang tersesat dari jalan-Nya dan Dialah yang
lebih mengetahui
orang-orang yang mendapat petunjuk".

Afuan....

http://sitisifir10.blogspot.com/
Apakah Yang Boleh Ditafsir Dari Sini??

Assalamualaikum,
Gambar ni saya sendrik yang tangkap tanpa ada tujuan untuk memburukkan sesiapa.
Saya memandang perkara ni mungkin memerlukan pembetulan. Justeru itu, sesiapa
yang arif tentang penyusunan saff boleh lah tolong bagi saya komen. Saya akan
edit semula dan akan forward semula pada semua supaya kita sama2 dapat membaca
dan mengelakkan perkara ni dari berlaku semula.