Assalamualaikum daln Salam Sejahtera..

Kelas Dewasa Bahasa Inggeris Bermula
5hb Mei ini!

    Anda ingin mahirkan bahasa Inggeris anda untuk kerjaya anda?

    Anda ingin mahirkan bahasa Inggeris  anda untuk mengajr anak-anak anda?

    Anda ingin belajar di tempat yang anda mudah untuk faham?

    Anda ingin senang naik pangkat dan mudah bertukar kerja?

    Jika YA, maka Kelas bahasa  Inggeris KnowledgeCentre akan bermula 5hb Mei
ini!

     Cuba lihat apa kata pelajar-pelajar saya sebelumini :-

  1. Cukup puas hatiii..Saya dapat gambaran jelas sangat.. Masa saya tanya
soalan yang saya tak faham, En. Yusoff beri penjelasan yg begitu baik..

  Huda – Kuala   Lumpur

  2. I have gone through the notes given and found it very interesting. On
behalf of all my friends ,  we appreciate your dedication and commitment.

  Sham – Bank Simpanan Nasional, Kuala Lumpur

  3. Saya rasa macam saya belajar balik macam di sekolah dulu tapi lebih faham
dengan apa yang di ajar.

  Rina – Philips, Nilai.

    Butir-butir lanjut

    Tempoh masa kelas – 3 bulan

    Lokasi kelas   - Saujana Puchong (berdekatan Puchong Perdana)

    Kekerapan kelas – Dua kali sebulan dan setiap kelas 3 jam

    Kelas –Selesa dan berhawa dingin

    Waktu kelas – Hari Sabtu petang

    Yuran –Masih pada RM360 untuk keseluruhan kelas. Boleh bayar dua kali!

    Cara pengajaran – Dwi bahasa dalam bahasa Inggeris dan Melayu

    Nota – Nota lengkap dalam dwi bahasa untuk semua topik
    Lain-lain kelebihan – Nota-nota dan tips tambahan melalui email.
                                       Pertanyaan lanjut tentang apa2 topik
melaui email.
                                       Latihan2 esei percuma yang akan disemak
oleh saya melalui email.

 Credentials Pengajar

 1. Trainer in English selama 7 tahun

 2. Penulis 3 buah buku :-
      1. Cara Mudah Mempelajari bahasa Inggeris
      2.  Cara Mudah Mempelajari bahasa Inggeris 2 - Perbualan telefon
      3.  Cara Mudah mengajar Anak-Anak Mempelajari bahasa Inggeris (akan
terbit)

 3. Trainer di School of Banking Affin Bank (1996-2000)

 4. Speaker jemputan di Persatuan Hal Ehwal Bekas Anggota Tentera (PERHEBAT),
Sungai Buloh.1996 -2000

  Semua buku terbitan Perintis Publication dan boleh dilihat di laman web
mereka di http://www.books.perintis.com.my/ dan biodata saya boleh di lihat di
Panel Penulis,

    Jika berminat sila hubungi saya segera kerana tempat terhad!

    Hubungi saya di [EMAIL PROTECTED] atau sms /call di 019-3090711

 Check outnew cars at Yahoo! Autos.