Betul tu saham UO sebahagian besarnya dimiliki oleh orang orang melayu iaitu
Datuk Zahari Omar bekas big bos saya semasa beliau jadi MD UDA Holdings,
nice person suka tersenyum, tak tinggal sembahyang punya.

 Help Palestine [hidayahnet] FW: Kenapa Saya Membeli-belah di UO?

> Alop gengs..Pikir2kan lah yer...so JOM beramai2 kita pergi UO kat taman
> Dagang Ampang (Bangunan Galaxie)
> Wallahu'alam.-.....
>

>      Kalau benar spt yg didakwa.....-Alhamdulillah. Mungkin ada sesiapa
> yg
>      boleh sahkan?
>
>       Saya tinggal Pandan Jaya semenjak 12 tahun lalu. Setiap hari
> minggu
>      saya akan membeli keperluan rumah di pasaraya.
>       Pada awal dulu, pasaraya yang paling mudah untuk saya membeli
> belah
> [...]

Checked by AVG Free Edition.
PM

Checked by AVG Free Edition.