From: "[EMAIL PROTECTED]" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>
Sent: Monday, July 9, 2007 6:17:01 PM
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Tahfiz Turki

Assalamualaikum warahmatullah

lepas tahfiz nak buat ape? adakah nak terus pelajaran
agama hingga peringkat ijazah.. atau masuk pondok.. ke
nak buat spm . dan buat kursus akademik?

kalau betul betul kat malaysia tahfiz boleh habis 2
tahun.

kata malaysia juga ada program tahfiz dan akademik.
dan lain lain.

program kat mesir atau sudan pun ada gak.

--- isa.sulaiman@ yahoo.com wrote:

> pasal agama lebih prefer belajar dalam negeri ....
>

> "anditkd"
> Sent by: [EMAIL PROTECTED] ups.com
> 08/07/2007 01:06 AM
> Please respond to
> [EMAIL PROTECTED] ups.com

> [EMAIL PROTECTED] ups.com
> cc
>
> Subject
> Help Palestine [hidayahnet] Tahfiz Turki
>

> Saya minta pandangan yang ikhlas tentang belajar
> Tahfiz diTurki.
> Anak saya ada mendapat tawaran untuk menghafaz
> Al-Quran di Turki.
> [...]

Never miss an email again!
Yahoo! Toolbar alerts you the instant new Mail arrives.
http://tools. search.yahoo. com/toolbar/ features/ mail/

Need a vacation? Get great deals
to amazing places on Yahoo! Travel.
http://travel.yahoo.com/