Puan,

  Dinasihatkan buatlah iklan di dalam akhbar tempatan atau luar negara.Tentu
mudah. Jika tidak, eloklah buat sembahyang tahajut, minta pertolongan ALLAH.
Jika diperkenankan tuhan, pasti anda akan berjumpa.

  Terima Kasih.

  Leon

"Gerimis Baiduri Gbaiduri"@yahoo.com wrote:
          Minta laluan Tuan Moderator, maaf agar dapat menggunakan ruangan ini

Assalamualaikum semua,
Saya sedang mencari tiga orang sahabat lama yang telah terputus hubungan
sejak sekian lama. Mereka yang saya maksudkan ialah Fuziah Ahmad, Norizan
Haron dan Roslinda Abdullah. Kami semua belajar di SMK Convent Kota Taiping
dan tinggal bersama di asrama selama lima tahun. Sejak itu kami telah
terputus hubungan. Fuziah berasal dari Bagan Serai, Norizan dari Titi
Serong Parit Buntar dan Roslinda dari Parit Perak. h Kepada sesiapa yang
mengenali mereka harap dapat membalas email saya ini. Saya amat berharap
agar dapat bertemu mereka kerana kami akan mengadakan reunion pelajar asrama
untuk kali ke 3 tidak lama lagi. Sekian Wasallam.

Ruslina Darwish

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows.
Yahoo! Answers - Check it out.

Building a website is a piece of cake.
Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.

Kirim email ke